Co powinnaś wiedzieć o Juicy Couture?

Co powinnaś wiedzieć o Juicy Couture?

Juicy Couture zasłynęła odważnym różem swoich dresów. Nie jest to Louis Vuitton, a jednak na całym świecie zyskała wcale nie mniejszą od niego sławę. Jak do tego doszło? Poznaj kilka ciekawych faktów na temat Juicy Couture - marki modowej, która podbiła serca milionów kobiet na całym świecie.


Znana dzisiaj na całym świecie marka Juicy Couture powstała w 1996 roku w Kalifornii. Jej założycielkami były Gela Nesh Taylor oraz Pamela Skaist-Levy. Obie wcześniej pracowały w butiku, gdzie się poznały i zaprzyjaźniły ze względu na wspólne zainteresowania i żywe zainteresowanie modą damską. Już w 1995 roku stworzyły swoją linię produktów i markę odzieżową Juicy Couture. Na początek produkowały przede wszystkim T-shirty - rozprowadzały je w swojej okolicy. Na tamtym etapie ich życia nie można było przypuszczać, że paręnaście lat później usłyszy o nich cały świat. Zainwestowały w swoją markę 200 dolarów, a wyrosło z niej imperium, które ma swoje butiki na całym świecie.


Na prawdziwy sukces marki kobiety czekały około 5 lat. W 2001 roku do asortymentu Juicy Couture wprowadziły zwykłe welurowe dresy. Choć może nie spodziewano się takiego odzewu, okazały się prawdziwym przełomem. Mówi się nawet o rewolucji, która nigdy nie miała miejsca w modzie lub przynajmniej nie wydarzyła się ponownie od czasów niebywałej Coco Chanel. Dresy Juicy Couture to połączenie niezwykle żywej kolorystyki i miękkiego materiały. Okazało się, że dresy nie muszą być już tylko elementem garderoby na siłowni, ale można odważnie pokazywać się w nich na ulicach. To właśnie welurowe dresy stały się flagowym produktem Juicy Couture. Co ciekawe, można dzisiaj podziwiać je nawet w Londynie, w Victoria and Albert Museum.


Kobiety tworzące od podstaw markę Juicy Couture miały doskonały pomysł na propagowanie świadomości o swojej marce. Wysyłały tysiące ubrań, które wyszły spod ich rąk, do światowej sławy gwiazd. Przełomem w zdobywaniu popularności dla marki Juicy Couture z pewnością była chwila, gdy cały świat zobaczył w ich dresach Madonnnę. Wkrótce w ubraniach marki pokazały się także inne gwiazdy, wśród których z pewnością warto wymienić Jennifer Lopes czy Mariah Carey.


Także identyfikacja marki Juicy Couture jest spójna i przemyślana. W ich logo widnieją korona oraz dwa terriery siedzące na tylnych łapach. Psy mają w łapach specjalną tarczę, na której widać trzy serca i napis “Love P&G” - od imion założycielek Juicy Couture. Co ciekawe, same terriery również podbiły serca fanek marki Juicy Couture - po pewnym czasie i one doczekały się specjalnej linii ubrań dla psów, co również było pewnego rodzaju przełomem w modzie światowej. Oprócz ubrań, marka Juicy Couture zadbała o szereg specjalnych akcesoriów do ich pielęgnacji, a także perfumy dla psów.